9. aug. 2013

Stof-bytte-leg - sidste kapitel

Så har jeg sendt stof til Katrine AKA gugge. Og jeg fik stof i forgårs! Dejligt stof som stort set allerede er brugt eftersom det lige præcist passede ind i et par igangværende projekter:
Det er bomuld med dyr! Elefanter, bambier og æseldyret! Og knæ-lapper i kraftigt stof til kommende knickers til Philip (ligesom dem fra første skole dag) og så endelig et stykke jul. Saksen kom straks på arbejde:
Der er klippet lommer til bukser og lapper til et tæppe som jeg skal have lavet til når Olivia skal have renoveret sit værelse til vinter (når hun vokser ud af træmmesengen). Julestoffet venter jeg lige med at bruge et par måneder...
Her er hvad jeg sendte afsted:
De tre reelle stykker på mindst 30*40 (legens regler) er det orange (rest fra Olivias sleebee), uglerne (et relativt nyt indkøb fra Stofogstil i Malmø) og stjernerne. Dyrene og de pink babuskaer er i andre størrelser (mindre) og derfor blot "bonus".
Så er legen slut - ÆV - men det var sjovt!

1 kommentar:

  1. Sikke en fin fangst du har gjort dig :)
    Glæder mig til at se, hvad du får brugt det til.
    Kh Sabrina

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...