15. aug. 2013

En komfort-zone-brydende flue til samlingen

Da Camilla Maria brød sin komfortzone forelskede jeg mig pladask i en flue! Jeg skrev til Camilla Maria og fik heldigvis lov til at købe den! Den passer jo til min Guldfugl og til Olivias Ballerina, men de skal ikke hænge sammen - faktisk skal de i 3 forskellige rum.
Jeg DRØMMER om en dag at have en kæmpe væg som jeg kan lave den sejeste billed samlig på - sådan helt stram i udtrykket med udelukkende sorte rammer, sat op i en stram formation - men hvor motiverne i alle rammerne spræller.... Gad vide om jeg nogensinde får det? Der er ikke nogen ledig væg her hvor vi bor... Men Fluen skal KLART være en del af sådan en væg, hvis jeg engang kommer til at realisere ideen i mit hoved:
Sammen med Fluen kom et rigtigt fint kort. Og med det samme, jeg så det og farven på bogstaverne kom jeg i tanke om et stykke emballage fra en stencil jeg havde gemt, fordi farven var så fin - og sørme om farven ikke matchede - så kortet kom altså også i en ramme:
Gad virkelig godt have noget mere vægplads!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...