8. maj 2015

Opbevaring af spoler

Til min fødselsdag fik jeg bla en blå plastik ring til opbevaring af spoler. Jeg har gået og kigget på sådan en længe men ikke set det smarte i den....før nu....
Her er lige et billede af en af de 2 æsker, som mine spoler hidtil har været i - se lige hvordan der ALTID er et farligt rod af tråde som trækker sig løs. Og se så på billdet af den blå ring...der er INGEN løse ender.
Ydermere så sker der ikke noget når man kommer til at feje den blå ring på gulvet. Spolerne bliver siddende! Det gør de på ingen måde i de små æsker.
Sikke en helt suveren fødselsdagsgave - nu skal jeg vist bare have 1 til....

1 kommentar:

  1. Det er dælme smart!! Sådan en ryger fluks på ønskesedlen herhjemme :)

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...