19. maj 2015

Me-Made-May: 19. Maj

I dag har jeg været på roadtrip til en lille landsby syd for Roskilde...Jeg havde en aftale med en tidligere kollega som også er en virkelig dygtig fotograf. Min kom-hurtigt-i-arbejde-igen-aka-outplacement-konsulent har nemlig anbefalet mig et smide et foto på mit CV - og et velegnet og nyere et havde jeg ikke.
"Outplacement" det er skisme et mærkeligt adopteret ord! Det lyder som en straf i en sportskamp....
Det var et par super hyggelige timer og vi fik sludret og sladret! Det var dog ikke lettere at stå foran kameraet når hun var bag det, så det er spændende om der overhovedet er bare et brugbart billede uden fjoede ansigter....
Det regnede let, derfor kom der en trøje (købt outdoor trøje) over min nyeste kjole. Original indlægget om kjolen er her. Støvlerne er mine YNDLINGS som har fået lilla snørrebånd - der skal flere farver på livet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...