22. maj 2015

Isoli Hybrid Kjole

Da jeg var med naboen i Stofogstil lå der en rulle isoli og skreg "køb mig, køb mig, køb mig nuuuuuuu" og så kunne jeg jo ikke lade være, vel?
Det er kun anden gang jeg syr isoli-kjole til mig selv (den første var min Frejval turn around) - jeg plejer jo at sy mest i jersey.
Det er en hybrid kjole - jeg har nemlig mikset 2 mønstre. Det rundskårne skørt er fra Marapytta Judith størrelse 42 og overdel og ærmer fra Onion 2035 størrelse M. Der er ikke såååå meget stræk i og derfor lagde jeg 2 cm til i bredden på ærmerne og det er sådan liiiiige nok (note til mig selv: 3 cm næste gang i Isoli).
Det blå "bælte" er en isoli fra Stofdepotet.dk. De sorte kanter er en kraftig rib.
Den her kjole er ligepræcist som jeg drømte om da stoffet kaldte på mig.... Lækker blød og dejlig varm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...