13. maj 2015

Me-Made-May: 9. Maj

Jeg er bagud med Me-Made-May billeder - billederne er taget men computertiden bruges på andet....ansøgninger og CV....igen...Vi er blevet lukket. Hele vores lille Danske R&D, det er trist og et mærkeligt tidspunkt for teknologien spillede endelig max. Tid til nye udfordringer!
Lørdag d. 9. maj brugte vi sammen med ca 70 andre på en arbejdsdag på spejdergården. DET var effektivt!
Så selvfølgelig var jeg i uniform og spejderbukser samt en outdoor t.shirt. Derfor var det blot tørklædet (altså det lilla) som var hjemmelavet...og så har jeg helt selv skiftet snørrebånd i mine vandrestøvler - til LILLA snørrebånd. Så sejt! Og der er ikke andre som kommer til at snuppe mine støvler når de leder efter deres egne i bunken i entreen på en spejderhytte:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...