21. maj 2015

Glimmer sølvbryllups bolero

Min søde nabo har sølvbryllup om ikke så længe. Hun har købt en fantastisk kjole men den var lidt mere bar på skuldrene end hun bryder sig om, så vi tog en tur i Stofogstil. Med hjem kom sølv kantebånd og denne her bling-bling sag som vi tryllede om til en lille jakke eller bolero efter et gammelt Alt Om Håndarbejde mønster.
Den er skisme ret vellykket! Og jeg glæder mig til at se den i brug på den store dag.
Det er temmeligt svært at tage billeder af stoffet så I får lige et dagslys-skud og 2 indendørs (med og uden blits). Min gine er et par numre for lille men den kan godt hjælpe til at give en ide til hvordan stoffet falder.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Kan du huske, hvilket nr. af Alt om håndarbejde, det var.

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...