22. mar. 2014

Praktikalitet

Vi har krav om at bære ID-kort på arbejdet...lidt fjollet eftersom vi er 15 ansatte og derfor ikke har nogen kollegaer som vi ikke ved hvem er... MEN det er et cooporate krav, så sådan er det. Vi skal helst have det i en sort "nøglesnor" rundt om halsen. Det KAN jeg bare ikke. Det er sådan en klaustrofobisk følelse.... Så jeg har haft ID-kortet proppet i lommen og den sorte snor har så hængt ud af lommen - med det resultat at jeg har hængt fast i ALT. Og hvad gør man de dage man ikke har lommer på? Derfor har jeg lavet mig en suttesnor!
Der er også sat en nøglering på - så er nøglen til vores værksted i kælderen lige ved hånden.
Og den fantastiske klips gør at jeg kan klipse ID-kortet på alt mit tøj - lommer eller ej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...