1. dec. 2013

Vindere af baby-november give aways

Vi er nået til enden af november - nu står den på december hygge. November har i år været ekstra hyggelig pga. baby-november og jeg har opdaget nye blogs og har fået massere af inspiration.

Vinderen af babytæppet er:
Der var 21 lodder i bunken - jeg bad Philip sige et tal mellem 1 og 21 og eftersom han sagde "10" så er vinderen Nynne Lawaetz.

Vinderen af hagesmækkene er:
Der var 15 lodder i buken - igen bad jeg Philip sige et tal mellem 1 og 15 og eftersom han sagde "2", så er vinderen Katrine Gunnersen.

Send mig jeres adresser så dukker tæppe og hagesmække op i jeres postkasser.

Tak for en skøn måned - og tak til Anna for at tage initiativet til baby-november.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...