25. dec. 2013

Mine krea julegaver

I år har jeg i en jule-bytte-krea-gaver-leg fået en gave af Mie. Og i gaven var der ikke mindre end to ting som jeg virkelig har ønsket mig. Tænk sig, jeg har syet i 23 år, men har aldrig haft en nålepude..... Det har jeg nu! Og enda en meget personlig en af slagsen med et fint broderi på:
Og så var jeg kommet til at ønske mig en dims i en anden bytte-krea-jule-gaver-leg - men mine to nisser kender hinanden og jeg tror at de har konspireret, så Mie havde lave den dims jeg ønskede mig. En hold-fingrene-varm-når-der-skal-skrabes-is-af-bilen-dims:
Hold da fest, jeg har været heldig med mine nisser i år! Tusinde, tusinde, tak, Mie!!!!!

2 kommentarer:

  1. Dejligt du kunne bruge gaven, håber det går at den ikke var lilla:)

    SvarSlet
  2. Det er en super duper god gave, Mie!

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...