25. dec. 2013

Årets julevindue

Jeg amok-pynter altid i køkkenvinduet - og nu er det vist på høje tid at vise årets julevindue....inden det skal pilles ned igen. 4 lego-julekugler - bygge-vejledning er fundet på youtube og klodserne bestilt som pick-a-brick på lego.com (det kostede 42 kr ek. porto at bygge en kugle). Kuglerne har fået selskab af min snefnug guirlande (som jeg var nødt til at lave meget længere end først). Den består af ikke mindre end 250 hvide karton snefnug....
 Pingvinerne er købt i Føtex forrige år og året før og deres huer er hæklet af svigermor.
 Soldat-dåsen er fyldt med pebbernødder....
 De er altså fede de julekugler og jeg kan rigtigt godt lide dem sammen med snefnuggene - det er ny pynt i forhold til de 7 andre jule vi har holdt her i vores rækkehus, men endelig synes jeg at jeg har ramt noget som fungerer

3 kommentarer:

  1. Sikke et hyggeligt vindue.
    Glædelig jul 😍

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm, jeg prøvede at lave en smiley, med det kunne altså ikke lade sig gøre :)

      Slet
    2. Tak - nyder det også. Det er det eneste vindue i huset der pyntes - men det får så i stedet fuld gas.

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...