31. jul. 2012

Vinder af BM2012 Give-Away

Ja...altså det blev den hurtige kedelige løning....Random.org....fordi det er sent - fordi vi lige er kommet hjem fra tour de Jylland incl. spejderlejr og huset derfor flyder med vasketøj, fordi Philip er gået i seng og derfor ikke kan hjælpe med lodtrækningen og fordi I ville have været nødt til at vente mindst et par dage hvis der skulle have været en sjovere lodtrækning.... Bag nummer 15 er Micha med Snoretoppen. Smid mig din adresse på email, så dukker pakken op i din postkasse.


Og så vil jeg lige benytte chancen til at takke Frk. Turkis for endnu en velafviklet Boys Month! Det er så fedt at blive inspireret til nye drenge-projekter og jeg håber at nogle af jer der har kigget med her også har kunnet suge lidt inspiration til jer.

1 kommentar:

  1. Tusind tak for præmien, glæder mig meget til at afprøve Oreo Icingen :)
    KH Micha

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...