16. jul. 2012

Sommer i skuret

Jeg er alene hjemme med ungerne i denne uge - Robin er på arbejde på hovedkontoret i San Francisco. Der er ikke sådan en "lågsus" i sommerskuret som internet, men jeg skal lige arbejde lidt i aften når ungerne sover og vi er derfor hjemme for en kort bemærkning....og så kan bloggen jo også lige blive opdateret.
Vores sommerskur er primitivt - det varme vand kommer fra kedlen på brændeovnen:
 Vi er ude det meste af tiden - ligefra morgenstunden efter en kæmpe byge kræver det regntøj (og ja, jeg bor ikke sååååå langt fra IdaT og har da besøgt deres lagersalg et par gange....). Philip lagde hårdt ud med at spille ringspil (efter han set til sine indfangede mini-tudser). Oliva gjorde sit bedste for at gå i vejen - hendes "skade" på næsen er fra dagen før, hvor hun skvattede lige på næsen/panden....

 Når det er "lege-inde-fordi-det-regner-tid" kaster Olivia sig over det intermistiske legekøkken og dukken. Philip spader mest rastløst rundt (fordi han ikke mente at det var nødvendigt at pakke noget legetøj (Læs Nintendoen)....eller spiller spil:
 Og ind i mellem er det også tid til middagslur (og så kan jeg få lavet lidt imens Olivia sover...):



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...