16. jul. 2012

Cars flagranke

Philip kan som de fleste 6-årige drenge RIGTIGT GODT lide Cars.... Over sengen har han en smal hylde fra Ikea til alle bilerne. Han har også et cars-ur og en cars-lampe...og alligevel syntes han at der manglede noget:
Vi tegnede en skabelon på (grønt) papir. Lagde stoffet dobbelt og tegnede trekanterne over på stoffet med kridt. Philip klippede med takkesaks og fordelte de enkelte flag på (anorak) snoren. Flagene blev sat fast med nåle og så fik han ellers lov til at bruge Pfaffen for første gang! Nøj han var stolt (også selvom han fik hjælp til at styre)! Resultatet er han også meget glad for. Stoffet er rød lagenlærred og bomuld med store sort/hvide tern.

4 kommentarer:

  1. den er da godt nok også smart;) kan godt forstå han er stolt af den:)

    SvarSlet
  2. Fedt at han var med - det er skønt når de vil og kan være med.
    Skal i på lejr i næste uge ?

    SvarSlet
  3. Hej Anette

    Vi kommer forbi, men jeg orker ikke hele lejren med Philip og Olivia. Vi har familie i nærheden, så vi har base hos dem. Om vi overnatter på lejren ved vi ikke endnu. Men hvis vi gør bliver det hos Solaris. Håber vi ses!

    SvarSlet
    Svar
    1. det kan jeg godt forstå - Elina og Jacob ( som overhovedet ikke er spejder) kommer først op onsdag når mine ulve er taget hjem. Jeg bor i Stormpløkkenes kvarter ( Århus N) hvis i kommer forbi

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...