10. okt. 2013

Soy4you

Kender I Soy4you? De har lige fået Snestorm awarden som er en innovationspris - det er såååå fortjent! Det her indlæg er slet slet ikke sponsoreret, men jeg synes at de fortjener al den omtale de kan få! Det er genialt - og kan på sigt gøre noget ved at vi udpiner vores jord for at kunne mæske os i kød. Tag ikke fejl - jeg elsker kød, bøffer, en god steg og ikke mindst bacon....men vi bør spise mindre kød, både for vores egen skyld og for vores jords skyld. Jeg har leget med Soy4you før, men altid efter deres egne opskrifter (lasangen er glimranvende), men nu har jeg eksperimenteret og det eksperiment vil jeg gerne dele med jer:
Det er en rigtigt ægte efterårs-ret. En egentlig opskrift får i ikke, for jeg lave altid mad på slump, men det er ikke svært, så bare gå igang. Nederst er der et lag karameliserede rødløg, i midten et lag "kød"sovs på Soy4you (det mørke granulat) og øverst en kartoffel/hokaido-mos.... og så bare ind i ovnen. Hele familien ÅD! Og INGEN - hverken Philip eller Robin kommenterede kødsovsen.... de vidste ikke at jeg havde brugt Soy4you....
Tænker at Soy4you skal på bordet her i huset engang imellem - måske bare 1-2 gange om måneden. Næste gang skal jeg prøve at kombinere med bacon - tror at den røgende smag vil passe super godt til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...