3. nov. 2012

Toilettasker

Et batch overvejende sorte og stribede toilettasker har set dagens lys - de vil være at finde under 2 forskellige juletræer....
De her to er syet i den samme tekstilvoksdug fra Stof2000, jeg har blot vendt stoffet forskelligt. De har begge fået en grov plastik lynlås - i henholdsvis sort og grå. Når man åbner dem...
..åbenbarer foret sig, og de ellers lidt kedelige og konservative toilettasker spræller lidt. Begge foer er tekstil voksdug. Den grønne er jeg stadig ikke kommet i tanke om hvor jeg har købt, men den med bogstaverne er fra Stof2000.

3 kommentarer:

  1. hey julie, hvordan laver du dem med den fine stor hank på ? - hr en ide om hvordan, men er ikke sikker

    SvarSlet
    Svar
    1. Brygger på en DIY - tog billeder da jeg syede den til dig...skal bare liiiiiigeeeee....

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...