2. nov. 2012

Tid til julegaver

Jeg har planlagt og skrevet en lang liste over hvad jeg skal nå at lave af gaver inden jul....og ja der er da lidt tid til juleaften endnu, men hjemmelavede gaver tager også tid. Der vil blive vist en del gaver de næste to måneder, men jeg skriver ikke HVEM gaverne er til - dette kan så opfattes som en advarsel til dem som forventer en gave fra min hånd.... hvis I ikke vil vide noget, så må I lade være med at læse med. Ellers kan I jo forsøge at gætte hvilken ting af alle dem jeg viser, der er lige netop til jer...
På billedet er visse navne og ting bortsensureret af saks, tush og udstandsere - man skal jo ikke gøre det for åbenlyst. Skriver du også krea-jule-gave-lister?

2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke skrevet en liste, men jeg har en del ideer i hovedet :)

    SvarSlet
  2. Hvor er du struktureret Julie

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...