10. apr. 2015

Me-Made-May

I år har jeg besluttet at der skal mere fokus på at jeg får syet noget til mig selv - og for at styrke den beslutning, vælger jeg at deltage i Me-Made-May.
Man skal udfylde en "kontrakt" med ens ambitioner for måneden, og jeg har nok valgt den mest almindelige af alle - nemlig at bære mindst 1 stykke hjemmelavet/hjemmesyet HVER DAG I HELE MAJ! Det vil ikke være nye ting, men helt sikkert ting jeg selv har lavet på et eller andet tidspunkt.
Hop over til So, Zo...What do you know? hvis du også vil lege med.
 'I, Julie Theander, www.kreakrumspring.dk, sign up as a participant of Me-Made-May '15. I endeavour to wear aleast one self-stitched or refashioned garment each day for the duration of May 2015'

2 kommentarer:

  1. Uh....det glæder jeg mig til at du dokumenterer ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg håber at andre hopper med på vognen!

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...