2. jul. 2014

BM2014 - KreaKrumspring portræt

I år opfordrer Christine til at de deltagende blogs poster et portræt som blandt andet besvarer spørgsmålet: Hvorfor deltager bloggen i BM2014.
Det simple svar er: Fordi jeg har en dreng (Philip fra 2005). Det lidt længere svar rummer også glæden ved at blive inspireret af andre, inspirere andre og at blive motiveret til at sy lidt mere end en ellers travl hjerne kan klare i hverdagens trummerum.

Hvad kommer det så her på bloggen ? Jeg ved det faktisk ikke helt endnu. Jeg er ikke så organiseret som de 2 foregående gange jeg har været med. Men der kommer helt sikkert en masse undertøj til Philip eftersom han mangler og jeg har oceaner af jersey stumper liggende.

Forhåbenligt bliver der også tid til at sy dåbsgaver til vennernes lille pige og spejderlejr-udstyr til Philips første spejderlejr.

Og ja...jeg skriver "sy" hele tiden - tror ikke det bliver andet end syprojekter. Det er og bliver min foretrukne måde at være kreativ på!

Glæder mig til at se hvilke "drengestreger" der kommer til at fylde en masse i blogland her i Juli!

2 kommentarer:

  1. Fin præsentation Julie - SÅ skønt at du er med endnu engang :-)

    SvarSlet
  2. Deltager også og synes lige som dig at det er dejligt med ny inspiration

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...