30. apr. 2013

Sommerbukser

Jeg er ikke så stor tilhænger af at smørre mine unger ind fra top til tå i solcreme.... derfor vil jeg faktisk helst have at de har lange bukser på. Lette og luftige selvfølgelig. De her er blevet til i en eller anden kringelkrog i hjernen. Stoffet lå på hylden i Rema1000 - men jeg købte det ikke, for jeg havde jo lige købt 4 pakker stof to uger før. Alligevel lå kombinationen af de grå ugler og de pink stjerne og rodede rundt i hovedet på mig. Og så tog jeg konsekvensen af det - drønede rundt til ikke mindre end 3 Rema'er før jeg fandt de to pakker stof. Og snupti 1½ time længere er der ro i den del af hjernen - kombinationen er ført ud i livet:
Lette og luftige sommerbukser i størrelse 98.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...