20. apr. 2013

Solaris bukser

Næste gang Solaris løber af staben bliver det i BBBIIIIIIPPPPPP (det må jeg jo ikke sige, for det er rigtigt hemligt nemligt) og derfor skal ungerne og jeg (nok mest Philip og jeg) rundt og snuse på alle posterne. Robin laver jo point på løbet, så han er selvskreven.... Men ungerne MANGLER (det er egentlig sjovt hvad man kan mangle....) derfor Solaris tøj. Philip har en næsten officiel t-shirt = et prøvetryk i en næsten korrekt farve men en passende størrelse, men Olivia har slet ikke noget - og det går jo ikke når man planlægger at være officiel hang-around. Derfor kastede jeg mig over Chris fra Homemade/Stof200 i en Solaris-ficeret udgavet = sort med gule detaljer:
Jeg har planer om at de skal sættes sammen med en hættevest i samme stof (sort isoli) og en gul langærmet t-shirt...Har fundet mig et mønster til hættevesten, men er løbet tør for sort isoli, så skal lige shoppe stof. Og hvor pokker køber man ensfarvede langærmede piv-gule t-shirts? Og så skal Philip vist også have et sæt....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...