1. sep. 2012

At huske sig selv på at det er vigtigt at holde weekend

Jeg har arbejdet alt for meget de sidste par måneder - især de sidste par uger. Det begynder for alvor at tærre på min psyke, mit overskud, mit normalt gode humør.... Derfor vil jeg lige minde mig selv og jer andre på at det er vigtigt at holde fri - det er vigtigt at holde weekend. Billederne er fra sidste weekend hvor jeg tog en enkelt overnatning med ungerne i Baljebo for at tvinge mig selv til ikke at arbejde. Robin var i fuld gang med årets Solaris løb hvor han er ansvarlig for point systemet. Denne weekend må vi i Baljebo igen - hvor er det godt at der ikke er internet, så man ikke falder i arbejdsfælden når man er deroppe.
Det regnede en hel del den dag vi var der. Men vi hyggede foran brændeovnen (stigen er stand in for et egentligt børnegitter). Der blev lavet perlekæder og spillet Nintendo.

Den næste måned her på bloggen kommer til at stå i festens-tegn. Philip bliver 7 år og Robin bliver 40 år. Især den runde fødselsdag kommer der nok en masse indlæg om - vi har nemlig inviteret en ordentlig bunke mennesker til fest i Baljebo og det kræver jo lidt forberedelser....

2 kommentarer:

  1. God ide med at tage lidt væk fra teknologien og hen til ren hygge og afslapning med børnene

    SvarSlet
  2. det er så vigtigt at koble fra i weekenderne så man mærker på både sjæl og samvittighed at man har haft fri, god ide at hive familien med langt væk fra de daglige rammer og bruge tiden på hinanden :)

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...