8. mar. 2012

Når man ikke kan strikke...

...så må man finde på alternative måde at få brugt det garn man kommer til at købe...
Jeg har brugt tre nøgler garn - 1 hvidt og to lilla. Garnet er lagt tilfældigt mellem to lag tynd plastik der forsvinder når det kommer i kontakt med vand (købt i stofogstil). Garnet og de to lag plast satte jeg ALLE mine knappenåle i for at garnet ikke skulle forskubbe sig mens jeg "kviltede" det hele sammen. Efter "opløsning" af plastik og efterfølgende tørring af tørklædet, har jeg syet to farver velour bånd på og en håndfuld knapper - bare for at give lidt mere spræld. Gid jeg havde haft det tørklæde i vinters da jeg var møj-snottet....

1 kommentar:

  1. Smart ide.
    Jeg har vist fået nok af at filte ligenu, efter jeg både til julegave og fødselsdagsgave har filtet et par futter til min mand og debbegge er endt i str 26 *grrrrrrr*.

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...