11. sep. 2011

Olsen Banden t-shirt

Philip har fødselsdag D. 14. - og derfor har jeg gang i at sy nyt tøj til ham. Her i huset får man nemlig nyt tøj til dagen (altså når man er barn...). Han er VILD med Olsen Banden og har set "På sporet" og "Bedford diamanterne" mindst 100 gange. Olsen Banden nr. 1 ser sådan her ud:

...og så var jeg da lige blevet inspireret til at invertere farverne og applikere en t-shirt. Synes selv ideen er ret god, men udførslen mangler altså lidt...det er SVÆRT at applikere jersey på jersey. Jeg har gjort det før men må igen sande at ny maskine betyder at ens erfaringer næsten nulstilles. Anyway... jeg er sikker på at Philip vil elske den.

Det er en t-shirt fra Føtex der har været under maskinen. Så mangler jeg jo bare resten af fødselsdags-tøjet...

1 kommentar:

  1. Hvor er den bare sej! Sikken et arbejde - og med mit kendskab til 14-årige drenge, så går de sjældent meget op i detaljerne, når bare helhedsindtrykket er SEJT! :-)

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...