18. jul. 2011

Onion 20022

Onion 20022 er et fantastisk mønster. Der er syet og vist utallige varianter af disse bukser på mit favorit forum babyxplore og jeg er selvfølgelig hoppet med på bølgen. Hvorfor? Jamen pasformen i bukserne er noget nær perfekt og rumpe-buen efterlader dejlig meget plads til skønne tekstiler som virkelig kommer til deres ret.

Denne gang er det Olivias klædeskab der bliver begavet - bukserne er nemlig størrelse 1 år og hun er jo kun 6 måneder (faktisk har hun fødselsdag i dag...). Alle tre par er helt plain efter mønsteret uden ændringer og tilføjelser - ingen tittekanter, lommer eller andre falleballader. Jeg synes simpelthen at stofferne er fine nok i sig selv. Alle tre par er ½foret med tynd, hvid bomuld - dvs. jeg har foret bomuldsstofferne men ikke babyfløjlen.



De lilla: Uglerne er købt hos speichdesign og den skønne mellem lilla babyfløjl er fra Stofsalg (hvorfor er det lige at den farve skal være næsten dobbelt så dyr som alle de andre farver?)
De pink: Flamingoerne er fundet i Panduro og er fra verdens bedste (altså hvis I spørger mig) producent af patchwork-stoffer, nemlig Timeless Treasures. Den pink babyfløjl er fra Stof2000.
De sorte: Bierne og blomsterne er fra Stofsalg og den sorte babyfløjl med hvide prikker er fra Stofogstil.

1 kommentar:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...