19. jul. 2011

Nyt kage legetøj

Jeg har opdaget glæden ved stempel udstikkere!!! Sikke dog en opfindelse! De omdanner MMF til yyyyyyndig kagepynt ved bare tre tryk (og så kan man jo efterfølgende gå amok i farver, pulver, glitter osv. hvis man har lyst). Mine tre første er et set med sommerfulge. Den mindste størrelse er multi-anvendelig som pynt på såvel muffins som større kager, mens den mellemste og især den største er lige til den store side - med mindre man går med planer om kæmpe bryllupskager...det gør jeg ikke... Jeg har købt dem i Holland (altså i deres webshop), super hurtig levering og helt ok priser. Tror sørme jeg er nødt til at have flere af sådan nogle smarte små sager - men jeg tror jeg kan nøjes med de mindste størrelser. Hvis der sidder nogen og læser med og ved hvor man kan få stemple udstikkere med pingviner så hører jeg MEGET gerne fra jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...