11. maj 2011

Tagine

Jeg har lææænge ønsket mig en tagine. Den skulle være blå, fordi ambitionen er at anvende den i sommerhuset. Det er lille og primitivt, man fristes til at kalde det for et skur, men hyggeligt. Farveskalaen i skuret er hvid, sort og alle nuancer af blå.
Efter at have læst en del mad-blogs med erfaringer vedrørende tagines blev jeg enig med mig selv om at jeg måtte eje den fra Le Cruset. Så mig rundt i div. isenkrammere for at få fat i ”dyret”. I Danmark kan den så kun fås i rød..... hvad gør man så? Bestiller den i en webshop i England, modtager den med fragtmand 4 dage efter og har oveni købet sparet 300 kr. Hvem sagde win-win?
Den er netop pakket ud – og den er kommet hel frem! Jeg er allerede forelsket – ikke fordi jeg har lavet mad i den endnu, men fordi den er sååååå smuk og lækker at røre ved. Må se om jeg kan finde på noget at lave allerede til aftensmad i aften... køkkenet kalder!

- - - - - -
Ikke relevant for indlægget men har brug for at dele det her foto i et forum og skal bruge en url....

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...