31. maj 2011

Nyt til savlebarnet

Olivia er begyndt at power-savle! Oveni alt gylperiet.... man bliver virkelig træt af at skifte tøj på hende. Og skuffen med savlesmække er konstant tom. Derfor måtte der lige en håndfuld nye til. 5 stk. er det blevet til (kun billede af 3 da nogle af dem er ens). Mønsteret er tegnet af fra en jeg købte billigt fordi den var falmet - den er så blevet ofret til saksen og klippet op. Stofferne er alle interlock fra enten stof2000 (ugler og pingviner) og...bombom....kan ikke lige huske hvor jeg har købt det med æblerne.... Æble smækken har pink isoli på bagsiden, mens både ugler og pingviner har samme stof på bagside og forside.



Mon ikke vi kan klare os en dag til uden at vaskemaskinen skal køre?

Og så fik jeg også lige klippet til 3 dragter til - det kunne jeg jo ligeså godt når stoffet var fremme, men der kommer ikke billede af dem før de er syet....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...