30. dec. 2015

Hvor jeg dog HADER PDF-snitmønstre...

Jeg havde for lang tid siden lovet mig selv aldrig mere at købe PDF-snitmønstre. Jeg HADER dem! Det tager aaaaaalllltttt for lang tid før man rigtigt kan komme igang. Det er dræbende for min kreative arbejdsgang.
Men der er jo nogle mønstre som stortset kun kan fås som PDF....så jeg er faldet i igen. Med ikke mindre end 3 nye mønstre. 1 til mig selv. 1 til Philip/Olivia og 1 til Olivia/Philip/mig.
Det er planen at Philip skal have en nytårs-trøje, Olivia en nytårs-kjole og jeg selv en nytårs-kjole....hvem sagde noget om at være i sidste øjeblik?
Nu er de skide mønstre printet og klistret sammen, så nu skal der tegnes af, rettes til og så endelig kan jeg sætte min (nye KAI) saks i stoffet.....
Er virkelig ikke fan af PDF-mønstre..... og oveni er de hammer besværlige at opbevare når de er tapet sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...