25. dec. 2015

Årets krea julegave

De sidste mange år har jeg huseret i et krea-forum på nettet....og hvert år også været med i en leg hvor man skal sende en julegave til en af de andre. De gaver jeg har sendt, har faktisk været vist her på bloggen. Det var et tørklæde, 2 toilettasker, 1 mulepose og 1 filtkurv med lidt gotter i.
I går aftes åbnede jeg min gave. Lækker gave! Blev rigtigt glad. Især for de lækre futter som passer perfekt. Det må jo være en som kender mig og ved at jeg er glad for lilla og ikke gør det store i garn selv...
Kræmmerhusene i uld glæder jeg mig til at hænge på en grem til næste år og kopperne skal nok komme i brug. Kan rigtigt godt lide kombinationen af lilla og turkis. Jeg har endnu ikke gættet hvem der har nisset mig, men TAK!
...og brunkagerne er spist!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Meget heldig! Og jeg har stadig ikke fundet ud af hem den er fra.....

      Slet
  2. Sikke nogle skønne nissegave - h em var så din krea nisse? Gitte eller Mie, måske?

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne nissegave - h em var så din krea nisse? Gitte eller Mie, måske?

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...