19. aug. 2015

Stribede babybukser

Det her stof.... det er fra en krea-kusines "overskudslager". Jeg havde det i hænderne mange gange og lagde det tilbage i sækken mange gange. Til sidst beholdt jeg det! Men med den aftale med mig selv om at det skulle bruges med det samme og IKKE lægges ind i mine egne stof-skabe.
Det er simpelthen blødere end blødt.....
Jeg har klippet ikke mindre end 6 par bukser i stoffet - så må vi se hvornår de bliver syet. Jeg starter med babybukserne for de skal alle have de lommer som jeg lavede af en rest fra samme krea-kusines overskudslager....
Det er størrelse 68/74 og til en ex-kollegas kommende søn.
Kanja - jeg håber ikke de er alt for fjollede....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...