16. jul. 2015

Når inspirationen rammer

Jeg var i forgårs til "træf" med mine krea-babes - det sker alt for sjældent, men er sååå godt når det lykkes. Det var bare et par timer, men jeg er tanket op med sladder :-)
Jeg brugte selv tiden på at sy små soveposer til Fri-for-mopperi-bamserne i Olivias børnehave....mere om det når jeg er færdig med dem, der mangler nemlig lige ca 5 timers arbejde.
En af krea-babes'ene havde ryddet op i sit stof og taget det med til fri afbehyttelse for os andre. Et af stykkerne (fra IKEA) skreg på mig....Mærkeligt, for jeg har jo selv set det i IKEA og ikke haft trang til at købe det, men nu lå det der i bunken og inspirationen væltede ind i mit hoved.
Det er en kraftig fastvævtet og printet sag. Tror at jeg kan få 3 ting ud af stumpen. Den første lille hurtige blev en nøglesnor til gavekassen:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...