19. jul. 2015

Modig kjole

Det er ikke kun Frost som hitter. ALLE de moderne og gammeldags princesser hitter big-time!
Modig er super sej - og skyder med bue. Det gør Olivia så også - og klæder sig ud med vores røde klovne-paryk for at ligne Modig......
Så det her stof måtte hjem til os - selvom jeg faktisk synes det er ret grimt....
Modellen er en jeg ikke har prøvet før - model nr 30 fra Ottobre 3/2014. Størrelse 110.
Den passer som den skal - løs og rummelig pasform som helt sikkert er rar at have på her i varmen.
Jeg er dog nok nødt til at sy en til med det samme, for jeg er ikke tilfreds med finishen ved lommerne....
Og så er det forresten ikke vores hund som sneg sig med på billedet (vi har slet ikke hund) - det er et feriebarn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...