16. jun. 2015

Kedeligt men vældigt praktisk

En lille gave til en veninde og hendes datter, der ligesom os er spejdere. Når man tager på lejr og skal bo i en rygsæk, så er det smart med en masse poser så det er lettere at holde styr på de forskellige ting.
1 pose til strømper, 1 til undertøj, 1 til vasketøj, 1 til bluser, 1 til bukser osv.
Her er så en hel stak i 3 forskellige størrelser - så kan de selv vælge hvem af dem der skal have hvilke farver og størrelser.
Planen er at de også skal have en stak strygestof-mærker, så de kan dekorere poserne, men dem har jeg ikke fået lavet endnu....
Skal have taget mig sammen til at sy lidt flere til Philip og mig selv også, men det er altså kedeligt at sy så mange poser.

2 kommentarer:

  1. Den slags poser er bare gode til mange ting. Vi har en da er fyldt med duplo og en med pixibøger, så er der altid noget man kan tage med når vi skal på længere ture eller familiebesøg, hvor man ikke er sikker på der er legetøj til stede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vidste at DU i al fald ville forstå behovet.... :-) Gad vide hvornår vi render på hinanden igen? 2017?

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...