7. jun. 2015

Denim Patchwork

Det er lykkedes! Mit denim-patchwork-sofabetræk er færdigt! Og det er TOP-FEDT! Det er nok en overdrivelse at kalde det et sofa betræk - det er basalt set et facon-syet lagen med en løbegang og elastik på undersiden.
De sorte lapper er Robins gamle bukser og rester fra dem jeg har syet til Philip. De mørkeblå og de mønstrede er også rester fra Philips bukser. De lyse stonewashed lapper er min mors aflagte bukser.
Super billigt (og mega miljø rigtigt) i stof men DYRT i nåle. Jeg har godt nok knækket nogle stykker på det her projekt - selvom jeg har syet med tykke denim nåle. Pyt - det er det hele værd!
Briksen leger sofa i Baljebo.
Her er alle lapperne (12*12 cm) syet sammen og Philip "prøve sidder" på gulvet:
Madrassen er oppe på spisebordet og betrækket er lagt på - på vrangen - for at få konstrueret hjørner.
Og så det endelige resultat. SÅ FEDT! Og børnevenligt - lige til at tage af og smide i vaskemaskinen.

6 kommentarer:

  1. Super flot :) jeg har dyrt lignende, men bare i puder. Det kostede også nogle nåle - men bare resultatet er godt, gør det ikke så meget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og godt at høre at jeg ikke er den eneste som bruger mange nåle :-)

      Slet
  2. Hvor er det super fedt. Og genial måde at genbruge de gamle jeans på.

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også det er fedt - bliver glad hver gang jeg ser det!

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...