20. mar. 2015

Meget grønne bukser

Første par bukser til drengen som "mangler"... Han har selv valgt model og materialer. Han er 9 år men stadig til bukser med elastik.... Ok med mig for det er jo hurtigt at sy.
Den grønne denim er fundet hos stofsalg i Ballerup - jeg synes det er ærgeligt at de lukker, selvom deres priser var til den høje side. De havde de mærkelige ting jeg ikke har kunnet finde andre steder - så som turkis annorak snor, bred kantebånd i alverdens farver og altså også min yndlings denim i et væld af farver. Denimen har stræk på den fede måde og den bliver helt vidunderlig blød uden at miste sit hold, når den bliver vasket.
Jeg har klippet 1 par bukser i den grønne sag og et par nickers - den sidste bid som er stor nok til endnu et ar bukser bliver gemt lidt.
Til lommerne valgte han en tynd twill i camuflage print og så krydrede vi med sorte tittekanter og pyntestikninger.
Super seje og meget grønne bukser i størrelse 134.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...