6. apr. 2014

Grå mini-mulepose

Jeg havde lovet at sy en mini-mulepose til en lille Noah lørdag. Men fredag aften blev jeg ringet op af Philips spejderleder - Om jeg måske kunne være "vikar" på weekendens divisionsturnering? De havde et par sygdomsramte ledere...
Jooooo, jeg havde jo tænkt mig at jeg skulle sy hele lørdagen med både mand og søn ude af huset, men SELVFØLGELIG kunne jeg da godt det. Så Olivia og jeg tilbragte hele lørdagen på post i en skov ved Arresø.
Derfor er den lille mulepose først lige blevet færdig, men det går nok også.
Den er syet i størrelse "madkasse og drikkedunk" i den LÆKRESTE fløjl jeg længe har haft mellem hænderne. Den er elefantgrå og sååå blød (stofdepotet.dk). Foeret er bomuld med printede ugler (Rema). Uglerne har jeg før brugt til sommerbukser til Olivia og fløjlen ligger og venter på at jeg skal sy bukser til Philip til efteråret. Men begge stoffer gør sig også virkelig godt på en mulepose:




Uhada jeg synes den er blevet fin! Håber den falder i god jord og at lille Noah bliver glad for den.

2 kommentarer:

  1. Den ser super lækker ud :) er sikker på at Noah og hans forældre bliver glad for den

    SvarSlet
    Svar
    1. Giveren var tilfreds - glæder mig til at høre reaktionen fra modtagerne.....

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...