3. mar. 2013

Nye fødder

Jeg har normalt ikke noget sko-gen. Jeg har sjældent behov for at købe sko. Det ændrede sig da jeg opdagede Desiguals sko.... Især det her par som jeg bare VAR NØDT TIL at have - sådan har jeg ALDRIG haft det med sko før. Men de er såååååå smukke:
Og de er slet ikke ringe at have på - efter en hel uge i dem på arbejde synes jeg at de har bestået testen "får jeg ondt i fødderne eller ej". De var vildt svære at få fat i. Jeg så dem først på Desiguals egen webshop - men de ville kun sende dem til USA - ikke noget problem tænkte jeg - jeg får dem da bare sendt til en af mine kollegaer i LA..... Men Desigual annullerede min ordre fordi shipping adressen var i USA og jeg betalte med et dansk VISAkort. SKOD! Men 3 timers surfen internettet tyndt gav pote og jeg fandt dem i Holland - og den butik ville gerne sende til Danmark. Juubiiii. Og så var det et rest-par = sidste par i min størrelse og sat voldsomt ned i pris...endnu mere juuubiiiiii!

1 kommentar:

  1. Der kan man da tale om held i uheld :-)
    Tillykke med dine fine nye støvler, håber du bliver rigtig glad for dem.

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...