21. jan. 2013

Reste-pose

Den sidste af de hjemmelavede gaver til Olivia:
En mulepose i et lidt anderledes format end jeg plejer at lave dem. Det skyldes to ting:
- Jeg er nødt til at bruge fra lageret i januar, grundet den aftale jeg har med mig selv - og det var den størrelse stoffet havde
- Jeg har en ide om at Olivia lettere kan finde det hun skal bruge i en pose med en stor åbning og ikke for langt til bunden.
Muleposen er blevet pyntet med en applikeret dukke - den skal nemlig efter planen rumme alt det dukketøj Olivia fik på sin pakkekalender. Det er blevet en "3D" applikation med påsyet garn = hår og sløjfer.
Selve stoffet er rester af PINK hør og LILLA hør og foret er noget mystisk lyselilla bomuld/noget andet blanding med stræk som jeg ikke aner hvorfor jeg havde liggende....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...