13. jan. 2012

Mande gaver

Jeg synes det er tæt på håbløst at finde på hjemmelavede gaver til mænd.... her snakker vi om egen mand, svigerfar*2 og svoger.... men jeg faldt over en rest sort/hvid/grå/brun bomuldsjersey i Stofogstil og Philip havde haft et "skorstensrør" i netop jersey med hjem fra sin rejse til Island med mormor...og så mødtes tankerne et sted i min hjerne.... Den ene svigerfar kører mauntainbike, den anden løber og det gør svoger også. De kan dermed alle 3 (forhåbentlig) godt bruge et tyndt kombineret halstørklæde/hue...måske....eller ikke....de fik i hvert fald alle tre et eksemplar i julegave....
Jeg synes det er praktiske gaver....og at de så kun "koster" en søm på overlockeren....det er da helt ok!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...