19. jan. 2021

Pude - helt simpel

Jeg syntes altid at jeg starter et nyt år med krea-energien HELT i bund... og i er det endnu værre!

Jeg har forskellige "øvelser" for at komme igang - min yndlings er at hive stof ud af skabene og så stå og finde gode kombinationer... virker ikke i år....

Så jeg besluttede mig for at sy noget HELT NEMT. Der lå en pude uden betræk i skabet - lækker pude - så årets første krea-opgave blev at sy betræk til den.

Stoffet er fra stofogstil og lå i et af skabene. Det er lækkert og kan bruges på begge sider.

Puden fik hospitals-lukning eftersom jeg faktisk ikke lige gad lynlås....

Den er blevet rigtig fin og lækker og den skal natruligvis bo i Baljebo.

Kom krea-energien så tilbage? ... Nææææ........ ikke rigtigt.....



1 kommentar:

  1. Hvor er den fin - syns også jeg mangler krea- energi.. kh Pia

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...