16. apr. 2020

Toilet-taske-torsdag

Denne her er til MIG SELV! Jeg HÅBER HÅBER HÅBER at jeg får brug for den i uge 28....der er planlagt sommerlejr med en masse spejdere fra den division vi hører til.... ca 500 spejdere....HÅBER HÅBER HÅBER at den kan gennemføres...
Begge stoffer er fra min YNDLINGS producent af patchworkstoffer - Timeless Treassures. Bomuldsstofferne er kviltet på et stykke fleece for at give lidt mere hold. Hanken er genial - for så kan den hænge på en knage istedet for at stå på en måske lidt ulækker spejderlejr-vask....
Foeret er voksdug.
...og ja den er lidt skæv ved lynlåsen. Det er små rester jeg har brugt så derfor måtte det være sådan.
Mønsteret er Kreakrumsprings-box-modellen, bare med lidt andre mål så stumperne blev udnyttet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...