23. dec. 2019

Mandags Muler

Midt i julegave-syningen er det blevet til endnu en mulepose. En nostalgisk en af slagsen.
Jeg har fået en stak gammelt sengetøj af min mor - det var til brug i sommerhuset men noget af det var meget slidt...Især det her lyseblå set som jeg elskede som barn.
Dynebetrækket var slidt helt tyndt nogen steder! Andre steder var der pletter der ikke kunne gå af... men der var også stykker der sagtens kunne bruges.
En mulepose er derfor klippet og syet af det gamle dyrebetræk. Foeret er også fra dynebetrækket. Den fine strimmel af broderede blomster kunne blive en fin detalje og så legede jeg lidt med stofmaling....
HYGGE i form af en mulepose - glæder mig til at bruge den i den lokale Brugsen.

1 kommentar:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...