8. jul. 2019

Mandags Muler

Jeg er nået til en af de grønne. En af dem i det skønneste stof som har ligget på mit strygebrædt læææænge (se evt her fra Maj hvor jeg stod og savlede over de grønne varer....). Jeg har klippet 2 muleposer i de samme stoffer men de bliver snittet lidt forskelligt og jeg er spændt på at se om de så også får forskelligt udtryk når de er færdige eller om der skal mere til.
Tænker at denne ryger lige i gavekassen eftersom der er 2 i familien der er meget glade for grønt....
Gobelin-stoffet med biller er fra stofogstil. Den grønne vævede sag hvor jeg har brugt både ret og vrang-siden er fra stofdepotet. Stofferne er så kraftige at den er syet uden foer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...