1. jun. 2019

Der er mening med galskaben

Alle de toilettasker jeg har syet på det seneste....der er faktisk mening med det...
Jeg har nemlig gennem årene fået et spørgsmål virkelig mange gange - og aldrig svaret på det!
"Hvad er de færdige mål på boxmodellen?".
Det er bare ikke et spørgsmål som der er et godt svar på...Men nu vil jeg forsøge at svare.
HVIS man syer med 1 cm søm rum så vil målene være som jeg viser og beskriver her - det hele afhænger af hvordan man klipper hjørnerne:
 Her ses 3 toilet-tasker fra enden af. Den blå er klippet med hjørner på 5 cm. Den lyserøde har hjørner klippet 4 cm og den grønne 3 cm. Som det ses på billedet giver det forskellig højde og bredde på toilettasken.
 Her ses de samme 3 toilet-tasker fra siden. Det er ret tydeligt at den blå med 5 cm hjørner er væsentligt kortere end den lyserøde og at den lyserøde også er kortere end den grønne.
Så hvad er så de færdige mål? Alle mål er ca mål....
Lyseblå med 5 cm hjørner: Højde: 11,5 cm, bredde 9 cm og længde 16 cm.
Lyserød med 4 cm hjørner: Højde 9,5 cm, bredde 11 cm og længde 18 cm.
Grøn med 3 cm hjørner: Højde 8,5 cm, bredde 10 cm og længde 20 cm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...