9. apr. 2019

Sort blomstret kjole

Sidst jeg var forbi Albastuff lå der en stump på en hylde....en lille stumpe...en rest...kærlighed ved første blik.
Jeg er faktisk ikke så meget til blomstrede stoffer men de her blomster! Nøj. Sommer, sol og skovbund - det er i al fald det min hjerne fortæller mig når jeg kigger på det.
Jeg har brugt hele den længde der var - har ikke klippet noget som helst af. Derfor har kjolen fået sort bærestykke både foran og på ryggen - og sorte ærmer. Der var også liiiiige nok til manchetter og til en detalje i halsen. Den sidste lille trekant der var tilbage satte Olivia sig på - og den er blevet brugt til "trænings-tøjet" til skolernes motionsdag i efteråret.
Denne gang har jeg lagt lidt vidde i ærmerne så de poser lidt over manchetterne - synes kjolen bliver lidt mere efterårs-agtig med sådan en lille detalje....
Mønster er en hjemmesnittet version af mit basis-mønster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...