12. dec. 2018

80'er polo

Det er laaaaang tid siden jeg har måttet sy noget til Philip...men pludselig kom han med et stykke stof han havde hevet ud af stofskabet og bad om en polo. Stoffet har han selv valgt for flere år siden hos kludemanden.....
Poloen skulle have neongule detaljer og heldigt nok havde jeg neongul rib.
Det er ikke en t-shirt som kommer på i skole eftersom den ikke passer i "jeg-går-kun-i-outdoor-tøj-som-helst-er-fjellreven-tøj-stilen", men den bliver  brugt derhjemme og skal vist nok på til en fest. Jeg bliver glad i låget når han endelig beder om noget hjemmesyet og også af det fine stof med de lækre farver.
Størrelse 146 og hjemmekonstrueret stolpe/krave på et alm t-shirt mønster (tak til MosterLotte for at genopfriske den teknik på det seneste kursus....).

2 kommentarer:

  1. Den opgave har du løst rigtig flot! Fin polo!

    SvarSlet
  2. fed trøje - men ja noget anderledes end hans 'normale' tøj ;) haha ;)

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...