29. aug. 2018

Når det går galt...

Man skal huske at stoppe om aftenen med at sy før ens hjerne går i seng... forleden sad jeg længe ved maskinen fordi Philip havde et par venner over for at se film hele natten....og jeg skulle have stoppet før!
To par underbukser blev det sidste jeg syede - til Olivia. Har I spottet fejlen? Det er så dumt! Det ene par er syet af to forstykker - det andet par er syet af to bagstykker! Resultatet er at de begge er lige til skraldespanden eftersom pasformen er helt af H til. Og nej, jeg gider ikke pille op!! Opdagede det først da jeg syede elastikken på par nummer 2.....Godt jeg har mere af stoffet ellers ville Gøjen godt nok være blevet skuffet....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...