9. nov. 2017

Fra suttet reol til cool Lego-opbevaring

Jeg arbejder mig ligeså stille gennem alt det den tidligere ejer af vores hus havde efterladt. Nu var turen kommet til en lille men solid træreol med 4 rum. Den havde fået en del slag og skrammer og var blevet brugt som malerstativ, så den havde de fleste farver man kan forestille sig.
Nu er reolen blevet lagt ned, malet hvid, har fået skruet en plade og hjul under.
Total Cool til lego eller Duplo.
Da Philips klasse var forbi til Halloween fest manglede vi et sofabord til "loungen" så Robin skar en hurtig plade og ungerne fik lov at tegne på den med sorte sprittucher. Tror måske at jeg vil lakere den og bevare den...det er en meget sjov tidslomme på 6.A.
Det er meningen at kassen skal stå i lego-rummet (YEP! Sådan et har vi...) og indtil jeg finder et sofabord jeg kan holde ud, så kan denne løsning fint bruges.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...