13. jul. 2017

Sommerkjole

ENDELIG kører min symaskine lidt igen! Jeg er lidt "krea-hjemløs". Det hele bor stadig i kasser...bortset fra det jeg har bunket op i et hjørne af stuen. Alle mine møstre er stadig pakket ned....men Olivia er vokset og mangler sommerkjoler. Så jeg måtte tegne et nyt mønster.
Udgangspunktet er en undertrøje...som har fået mere vidde og et A-formet skørt. Jeg har klippet 2 - uden at sy prøve-kjole først. MODIGT! Men jeg TRÆNGTE til at sy i noget lækkert stof. Håber rigtigt meget at de passer - det finder jeg ud af på lørdag når hun kommer hjem fra højskole med mormor.
Den ene kjole er helt klar og den næste mangler lige elastik i ærmer og hals....
Virkelig ringe mobil-foto...kameraet ligger også i en eller anden flyttekasse... Stoffet er såååå fint med det fedeste print. Også selvom jeg normal går langt uden om lyserød. Elastikken er en PINK-GLIMMER-folde-elastik.

1 kommentar:

  1. Hvor er kjolerne bare fine ;) håber i er ved at være på plads i det nye hus? Mathias nævner Olivia HVER gang vi kører i svinget nede ved jer ;) knus Pia

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...